dijous, 27 de juny del 2013

Aparcament regulat

El dia 9 de febrer de 2013 es va celebrar a la sala d'actes del Casal municipal d'Avis una reunió amb la finalitat de que l'ajuntament expliqués el seu projecte d'aparcament regulat de pagament al barri.
L'ajuntament havia comunitat a la junta de l'associació la seva intenció de reordenar els espais d'aparcament al barri. Considerant que aquest tema és prou important i afecta directament els veïns del barri, la junta va decidir convocar una reunió oberta a tothom i convidar l'ajuntament a exposar el seu projecte.
A la reunió van acudir per explicar el projecte de l'ajuntament el Sr. Daniel Milan (regidor de mobilitat), una tècnica d'Aparcam i el sergent de la policia municipal.
Aquests representants del consistori van explicar els detalls del projecte i les seves raons per dur-lo a terme.
En acabar la seva exposició, els assistents van poder fer preguntes i expressar la seva opinió.
Donat que els Sr. regidor va manifestar en aquesta reunió que la intenció de l'ajuntament era no imposar cap model si no hi havia consens amb els veïns del barri, la junta de l'associació va considerar oportú consultar als veïns (membres o no de l'associació) sobre el tema.
Per aquesta raó, es va convocar a tots els veïns del barri divendres, dia 10 de maig de 2013 al Centre Ocupacional i se'ls va plantejar la pregunta:

Esteu d'acord amb les zones d'aparcament que ha proposat l'ajuntament?”


Van votar un total de 52 persones, i el resultat va ser de 18 vots pel sí, 33 pel no i 1 vot nul.

Amb la finalitat de que quedés constància d'aquest resultat, la junta de l'associació de veïns va comunicar aquest resultat per escrit a l'ajuntament dilluns, dia 13 de maig de 2013.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada