El
dia 9 de febrer de 2013 es va celebrar a la sala d'actes del Casal
municipal d'Avis una reunió amb la finalitat de que l'ajuntament
expliqués el seu projecte d'aparcament regulat de pagament al barri.
L'ajuntament
havia comunitat a la junta de l'associació la seva intenció de
reordenar els espais d'aparcament al barri. Considerant que aquest
tema és prou important i afecta directament els veïns del barri, la
junta va decidir convocar una reunió oberta a tothom i convidar
l'ajuntament a exposar el seu projecte.
A
la reunió van acudir per explicar el projecte de l'ajuntament el Sr.
Daniel Milan (regidor de mobilitat), una tècnica d'Aparcam i el
sergent de la policia municipal.
Aquests
representants del consistori van explicar els detalls del projecte i
les seves raons per dur-lo a terme.
En
acabar la seva exposició, els assistents van poder fer preguntes i
expressar la seva opinió.
Donat
que els Sr. regidor va manifestar en aquesta reunió que la intenció
de l'ajuntament era no imposar cap model si no hi havia consens amb
els veïns del barri, la junta de l'associació va considerar oportú
consultar als veïns (membres o no de l'associació) sobre el tema.
Per
aquesta raó, es va convocar a tots els veïns del barri divendres,
dia 10 de maig de 2013 al Centre Ocupacional i se'ls va plantejar la
pregunta:
“Esteu
d'acord amb les zones d'aparcament que ha proposat l'ajuntament?”
Van
votar un total de 52 persones, i el resultat va ser de 18 vots pel
sí, 33 pel no i 1 vot nul.
Amb
la finalitat de que quedés constància d'aquest resultat, la junta
de l'associació de veïns va comunicar aquest resultat per escrit a
l'ajuntament dilluns, dia 13
de maig de 2013.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada